Mefra wrote:
Hey Maxie, hou gewoon die gap anders krijg je er later spijt van. Die sp points heb je later nog wel nodig en een 3 lvl gap met je kleding is niet zo erg. Lijkt best wat, omdat je snel dood gaat, maar ook al doe je nu kleren aan van 2 levels hoger, dan ga je nog steeds snel dood. Je hebt voor een wizard gekozen en dat is niet echt een makkelijke character als je het nog niet eerder hebt gespeeld.
Mocht dit de eerste keer zijn dat je het gaat spelen, dan zou ik even overnieuw beginnen met een 2 handed warrior of een glavier (chinese). Deze zijn vrij makkelijk te spelen en levelen gemiddeld qua snelheid. Ik verwacht dat je anders het plezier heel snel gaat verliezen omdat je namelijk de character hebt gekozen die in het hele spel het snelst dood gaat.
Sorry guys, just answered him in the Dutch language because of his bad English.
Hey, bedankt voor je antwoord

. Maar ik heb het spel wel eens vaker gespeeld en wizard lijkt me gewoon een hele leuke build. Vooral omdat je ook invisible kan worden op lvl 40 en al dat soort dingen

. Maar ik houd denk dat wel ff die gap, want dat kan ik gewoon alle skills uitproberen zonder problemen. Ik had wel gedacht dat je vaak dood zou gaan als wizard, dat is wel jammer en ik denk soms ook iritant. Ik heb wel een paar keer gehad. Komt er opeens een chapion terwijl je ander monster aan het vechten bent, dan ga je meestal dood

. Een warrior lijkt me ook leuk, maar dan wel 1h met schild. Dat vind ik er gewoon wat stoerder uitzien

. Heb je hier miss nog wat tips voor, zoals gap of subclasse?
bwt bedankt voor antwoord in nederlands